اجرای پروژه های زیر ساخت

یک شبکه شامل مجموعه ای از دستگاهها ( کامپیوتر ، چاپگر و … ) بوده که با استفاده از یک روش ارتباطی ( کابل ، امواج رادیوئی ، ماهواره ) و به منظور اشتراک منابع فیزیکی و اشتراک منابع منطقی به یکدیگر متصل می گردند. شبکه ها می توانند با یکدیگر نیز مرتبط شده و شامل زیر شبکه هایی نیز باشند.

گروه فنی شرکت ایرسانوین، با مشارکت در اجرای طرح ها و ارائه راهکارهای جامع مربوط به پیاده سازی شبکه های کامپیوتری با جدیدترین متد های روز دنیا سعی در ایجاد و بهبود ساختار سازمانی منعطف و سیستمهای ارتباطی الکترونیک   در سطوح مختلف کاری و سازمانی نموده است. اعضای گروه با پژوهش های گسترده در زمینه جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و تحقیق و توسعه فراوان ،پیش بینی های لازم را برای نیازهای اتی مشتریان انجام داده تا مشتریان این مجموعه درجهت رفع نیازهای سازمانی خود با حداقل منابع و تلاش،حداکثر استفاده را داشته باشند. همچنین این گروه با تدوین برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت در جهت اجرای پروژه های مهندسی و با بکارگیری فرایند مشاوره، طراحی، پیاده سازی ،ارزیابی و مستندسازی در اجرای پروژه ها تمامی کوشش خود را در جهت رفع مشکلات مشتریان انجام خواهد دا

شرکت ایرسانوین در جهت پیاده سازی هر چه موثرتر پروژه های انجام شده توسط این گروه، با در نظر گرفتن تمامی جوانب در راستای مهمترین رسالت این شرکت که خدمت رسانی موثر به مشتریان عزیز میباشد،اقدام به پیاده سازی پروژه های انجام شده توسط این شرکت در زمینه شبکه های کامپیوتری بر اساس شرایط زیر نموده است:

  • در نظر گرفتن ساختار و سیاست های سازمانی و همسو سازی تکنولوژی و استراتژی سازمانی
  • استفاده از تجهیزات بروز، متناسب با نوع پروژه در جهت پیاده سازی موفق پروژه ها با کمترین هزینه و بازدهی بالا با محصولات کمپانی اشنایدرالکتریک
  • بازمهندسی در فرایند های پیاده سازی شبکه های کامپیوتری جهت افزایش کارایی فرایند ها
  • بکاگیری متخصصین مجرب متناسب با نوع پروژه ها در سازمانها
  • انجام پروژه های فیبر نوری جهت افزایش عملکرد و سرعت پروژه ها
  • انجام پروژه های وایرلس با جدیدترین متدهای روز

این گروه با انجام پروژه های متعدد در سطح کشور و با بکارگیری تجارب متخصصان خوددر این زمینه در تلاش است با ایجاد بستر های مناسب امنیتی در فضای سایبری،مشتریان عزیز را در استفاده موثر همراه با اطمینان خاطر در این محیط یاری کند

.

ejra002

 

کابل کشی مسی

عملیات کابل کشی مسی در بسترهای مختلفی همچون لوله های توکار، لوله های دفنی، رایزرها، سینی های سقفی، سینی های دفنی، داکت ها، ترانک ها و…. از جمله خدماتی است که توسط تیم های اجرایی شرکت، قابل اجرا می باشد.

کلیه کابل ها، در مبدا و مقصد، براساس کدینگ تعریف شده و با استفاده از شماره کابل از یکدیگر تمیز داده می شوند.

تیم های اجرایی شرکت دارای تاییدیه های کابل کشی ساخت یافته بوده و کلیه مراحل عملیاتی را نیز برهمین اساس به انجام می رسانند.

در سیستم کابل کشی ساخت یافته، یک لینک مسی، علاوه بر کابل استاندارد، شامل اجزایی دیگر نیز می باشد که مهمترین آنها پریزهای دیتا در سمت کاربر و پچ پنل های مسی در سمت مرکز است و این مجموعه در نهایت با پچ کورد های  مسی ساخت کارخانه ای در ابتدا و انتهای خود به تجهیزات اکتیو اتصال می یابند.

نصب کابل برروی پریزهای دیتا و پچ پنل ها، توسط افراد دوره دیده در تیم اجرایی و با ابزار مناسب، صورت می پذیرد تا بتوان تست های انجام شده با تستر فرکانسی را با موفقیت پشت سر نهاد

ejra003

.

کابل کشی نوری

عملیات کابل کشی نوری در داخل و خارج ساختمان ها و در بسترهای مختلفی همچون لوله های توکار، لوله های دفنی، رایزرها، سینی های سقفی، سینی های دفنی، داکت ها، ترانک ها و… از جمله خدماتی هست که توسط تیم های اجرایی شرکت، قابل انجام می باشد

کلیه کابل ها در مبدا و مقصد، براساس کدینگ و با استفاده از شماره کابل از یکدیگر تمیز داده می شوند.

علاوه بر این، کابل های نوری، در مبدا و مقصد و در برخی نقاط، در طول مسیر، با استفاده از پلاک هایی که برروی آنها نصب می گردد از کابل های غیر نوری نیز متمایز می گردند.

تیم های اجرایی شرکت، دارای تاییدیه های کابل کشی ساخت یافته بوده و کلیه مراحل عملیاتی را نیز برهمین اساس به انجام می رسانند.

اتصال فیبرهای نوری به روش فیوژن اسپلایسینگ، از جمله خدمات قابل ارائه توسط شرکت می باشد

.

ejra004

ترانکینگ

طراحی اصولی شبکه شامل مجموعه ای از تجهیزات کابل کشی ، کانال ها، ترانک ها، کابل ها، کانکتورها، پریزها، پنل‏های اتصالات، سنسورها، رک ها، ابزارهای تست، ابزار کار و … می باشد که مطابق با یک یا چند استاندارد، طراحی شده و بر اساس یک روش معین، ارتباط بین اجزا، اطمینان از عملکرد صحیح و نگهداری و مدیریت آن مشخص گردیده باشد.

ejra005

عمده ‏ترین دلایل نیاز به استفاده از ترانک در سیستم کابل کشی ساخت یافته شبکه های کامپیوتری را می توان در موارد زیر خلاصه کرد :

درصد زیادی از مشکلات هر شبکه ناشی از ارتباطات Passive  آن می باشد،  که اینکونه مشکلات با بهره مندی از ترانک به شدت کاهش می یابد .

تعویض یا ارتقاء قسمت Passive به راحتی امکان‏پذیر نیست، لذا کابل کشی درون ترانک و استفاده از تسهیلاتی که به این منظور فراهم میکند، یک سرمایه‏ گذاری طولانی مدت است به نحوی که قسمت Passive بتواند به چندین نسل از مجموعه سخت افزار و نرم افزارها سرویس دهد.

در شبکه هایی که بصورت اصولی طراحی و اجرا شده باشند، استفاده از ترانک موجب قطعه بندی (Segmentation) آن میشود و نهایتاً این امر باعث میشود که عیب یابی و رفع مشکل در آن به سهولت امکان پذیر است و در نتیجه هزینه آن نیز کاهش خواهد یافت .

در شبکه هایی که بصورت اصولی طراحی و اجرا شده باشند، جابجایی، اضافه کردن و تغییرات در شبکه براحتی امکان‏پذیر می گردد و این برای سازمان‏هایی با جابجایی زیاد، بسیار با اهمیت است.

در شبکه هایی که در طراحی آنها از ترانک استفاده شده است، نگهداری ساده‏تر شده و مدیریت آن مؤثرتر خواهد بود.

در شبکه ای که بصورت اصولی طراحی و اجرا شود پارامترهایی مانند حداکثر فاصله، تداخل نویز، مسائل ایمنی و غیره همواره مد نظر قرار می گیرند .

اهمیت یک سیستم شبکه ای که بصورت اصولی طراحی و اجرا شود زمانی خود را بهتر نشان میدهد که بدانیم امروزه ساختمان های جدید به سرعت به سمت هوشمند شدن حرکت کرده و بزودی شاهد خواهیم بود که کلیه فعالیت های یک ساختمان از طریق یک شبکه هوشمند، کنترل و مدیریت شود.

شرکت مهندسی ایرسا نوین آمادگی کامل دارد تا بر طراحی، اجرا و نظارت بر عملیات ترانکینگ در پروژه های مختلف همکاری نماید.

 

رضایت نامه ها و مستندات فنی

 
جهت مستندات پروژه ها به اینجا مراجعه کنید.