معرفی شرکت

معرفی شرکت

 

شرکت توسعه فن آوری ایرسا نوین ارائه کننده کلیه تجهیزات شبکه در سراسر کشور می باشد . این شــرکت با کادری مجرب در جهت مشاوره ،طراحی و اجرا ، از سال 1384 در خدمت جامعه انفورماتیک کشور است.
شرکت ایرسا نوین نماینده رســمی کـارخــانجات اشــنایدر فـرانسه و کلیپسال استرالیا می باشد که در حال حاضر این شرکت آخرین دستاوردهای فن آوری شبکه را به بازار ایران عرضه می دارد . در این راسـتا گروه ایرسـا نــوین ، پروژه های زیادی را در سطح کشور به کمک نمایندگان فروش و مجریان خود در سازمانها ، ادارات ، بانکها ،بیمارستانها ،هتلها وسایر مجموعه های تجاری بانجام رسانیده است.
گروه تجاری/ صنـعتی اشـنایدر که یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان کالاهای برق ،الکتریک و شبکه در جهان است که با قدمت 170 سال در نو آوری و کیفیت عالی محصولات ، شهرت جهانی دارد . یکی از زیر مجموعه های اشنایدر ، کارخانجات کلیپسال ‏‏‎ بزر گترین تولید کننده قطعات شبکه دراسترالیا میباشد که و با ارائه محصولات اکتاسی ، کیفــیت در عیـن زیبائی را با گارانتی 30 ساله عرضه می نماید.
شرکت ایرسا نوین ، مفتخر است علاوه بر محصولات پسیو شبکه، در زمینه محصولات ترانکینگ مایــتا از انگلــستان و نیز محصولات اکتیو ( سوئیچ های لایه 2 و3 ) فاندری و سیسکو فعالیت نماید

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.