تاریخچه اشنایدر الکتریک فرانسه

تاریخچه اشنایدر الکتریک فرانسه

head office schneider electric le hive

tick2  از سال 1836 تا به امروز اشنایدر الکتریک خود را به یک متخصص جهانی در مدیریت انرژی ارتقاء داده است. با شروع اصولی در صنعت آهن و استیل، ماشین های سنگین، و ساخت کشتی فعالیت خود را به صنعت الکتریسیته و اتوماسیون تغییر داد.بعد از گذشت 170 سال از آن تاریخ اشنایدر الکتریک امروز برگشته است و آماده مهیا کردن تمامی خواسته های شما در زمینه تولید و بهینه سازی انرژی است.

tick2  در قرن 19 میلادی در سال 1836 برادران اشنایدر با همکاری یکدیگر بنیادی با نام Creusot  را تاسیس کردند و 2 سال بعد نیز شرکت  Schneider & Cie  را بنیاد نهادند.در سال 1891  اشنایدر خود را به سطح تخصصی رساند و با  نوآوری  به عنوان یک  تولید کننده حرفه ای در بازار الکتریسیته مطرح شد.

 

tick2  اما در نیمه اول قرن 20  باز هم اشنایدر به پیشرفت و گسترش خود ادامه داد و این بار همراه با آلمان و اروپای شرقی وارد اتحادیه مالی و صنعتی اروپا شد. در سالهای بعد اشنایدر  همراه با کمپانی وستینگهاوس یک گروه الکتریکی بین المللی را تشکیل دادند و سپس فعالیت خود را در زمینه تجهیزات برقی موتور های الکتریکی  و لوکوموتیو های برقی گسترش داد.بعد از جنگ جهانی دوم اشنایدر با تغییر حوزه فعالیت خود به گستره آهن و فولاد و الکتریسیته خود را جهت ورود به بازار های جدید کاملا سازماندهی کرد.

tick2  در سالهای 1981 تا 1997  اشنایدر الکتریک تمرکز خود را بر روی صنعت برق ادامه داد و با دوری از فعالیت های غیر استراتژیک گروهی را از کمپانی های معتبر (تله مکانیک، مارلین، گرین) تشکیل داد.

tick2  ازاواخر سال 2003 میلادی نیز اشنایدر فرانسه با سابقه دیرینه خود حمایت خود را از محصولات کلیپسال استرالیا اعلام کرد که در واقع در طول 5 سال  یعنی درسال 2009 میلادی توانست تا تمامی قطعات تحت نام اشنایدرالکتریک را هماهنگ با بقیه محصولات این کارخانه به بازار عرضه کند.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.