حضور ایرسا نوین در نمایشگاه الکامپ۱۴۰۲

حضور ایرسا نوین در نمایشگاه الکامپ۱۴۰۲

بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)در روزهای چهارم الی هفتم تیر ماه سال 1402 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد. ایرسا نوین افتخار حضور در این نمایشگاه را داشت و تعداد زیادی از همکاران و فعالان حوزه آی تی در محل غرفه ما حضور یافتند و مباحث زیادی در زمینه دانش روز انفورماتیک و شبکه مطرح شد.

نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد فناوری و الکترونیک در ایران با حضور ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از کشورهای ازبکستان، فرانسه، پاکستان، بوسنی، سوریه، چین، روسیه، ترکیه، ارمنستان و عراق و بیش از ۱۵۰ شرکت استارتاپ و دانش‌بنیان با شعار «آینده بهتر برای اقتصاد دیجیتال» برگزارشد که به علت استقبال و حضور گسترده فعالان این حوزه از سر تاسر ایران با هماهنگی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی تا روز پنج‌شنبه هشتم تیرماه تمدید شد.

این رویداد فرصتی بی‌نظیر بود تا با طراحان و شرکت‌های فعال در حوزه الکترونیک و فناوری اطلاعات ملاقات کرده و با استارتاپ‌های نوظهور در این صنعت آشنا شویم. همچنین، بازدید از غرفه‌های مختلف و بررسی رقابت‌ها و تمایزهای محصولات در بازار به ما کمک کرد تا استراتژی‌های بازاریابی خود را ارتقاء دهیم.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.