دوام بیشتر شبکه و آینده نگری با CAT6A شیلد دار

دوام بیشتر شبکه و آینده نگری با CAT6A شیلد دار

cat6a001

حجم دیتای دیجیتالی که امروزه ما انسانها در عرض 7 روز تولید می کنیم برابر است با حجم دیتای تولید شده در کل سال 2002 میلادی. با این حجم دیتا و سرعت و شتاب افزایش آن در آینده نزدیک طبق پیش بینی ها این حجم دیتا خیال کاهش ندارد.

 

با در نظر گرفتن سرعت رو به افزایش نسل های جدید شبکه های سلولی موبایل و اینترنت موبایل که به تازگی استاندارد های جدید 5G نیز معرفی گردیده و برای 2020 آماده بهره برداری میشود این سرعت و حجم دیتایی که اپراتورها باید به مصرف کننده برسانند از طریق دیتاسنترهای فوق سریع و سرورهای پیشرفته واقع در آنها میزبانی میشوند که این دیتاسنترها بسیار به پهنای باند نیاز دارند و این نیاز روز افزون به پهنای باند باعث می شود تا نیاز به دسته بندی یا category های جدید کابل مسی شبکه و اترنت باشد. در این راستا CAT6A که یکی از جدید ترین تکنولوژی های کابل شبکه اشنایدر اکتاسی است کمک شایانی میکند.
همچنین با این حجم از فروش سالیانه کامپیوترهای شخصی نیاز به شبکه سازی با بالاترین استاندارد ها در شرکت ها و سازمان ها رو به افزایش است.

cat6a002

امروز زمان بروزرسانی و ارتقای تجهیزات شبکه بر اساس نیاز روز افزون آینده است تا در آینده محدودیتی برای ارائه سویس های پرسرعت نباشد. اشنایدر فرانسه بر خود لازم می داند تا نه تنها با استانداردهای روز هماهنگ باشد بلکه یک پله فراتر از آن باشد و برای نیاز های آینده شبکه شما راه حل هایی ارائه نماید.
استاندارد CAT6A یکی از استاندارد هایی است که آن را اشنایدر با بیشترین دوام در شبکه شما پیش بینی می کند بدین معنا که این استاندارد آینده نگر بوده و راه حل شبکه شما را با دوام بیشتری همراه می نماید. جدول زیر میزان آینده نگری استاندارد های مختلف را نشان می دهد.

cat6a003

با راه حلهای پسیو شبکه اشنایدر اکتاسی فرانسه نیاز فردایتان را امروز برآورده کنید. علاوه بر اینکه نیاز فردا را برآورده می کنید بیشترین حد بازگشت سود سرمایه در راه حلهای اشناید اکتاسی دیده شده است.
از طرفی اشنایدر اکتاسی سیستم های یکپارچه شبکه با کارایی خارق العاده ای ارئه می کند که شما را قادر می کند تا شبکه ای مطمئن، با دوام و آینده نگر داشته باشید تا شما به جای صرف هزینه و زمان بر مشکلات شبکه در سالهای آینده بر سودآوری سازمانتان تمرکز کنید تا به موفقیت بیشتری دست یابید.

cat6a004

استاندارد CAT6A کابلهای شبکه اشنایدر اکتاسی فرانسه که فرکانس 250 مگاهرتز CAT6 را تا 500 مگاهرتز افزایش داده و طول اتصال را با پهنای باند بیشتر ارائه می دهد. این کابل کابل شبکه با کارایی بالا که دارای شیلد و محافظ فلزی دور کابل است مزاحمت های سیگنال را از بین برده و پهنای باند بیشتری ارائه می دهد. همچنین به دلیل کاهش مزاحمت سیگنال یک کابل با کابل همجوار فضای اشغال شده در ترانک را کاهش می دهد تا با هزینه کمتری پروژه های پسیو مبتنی بر برند اشنایدر اکتاسی فرانسه اجرا گردد.

cat6a005

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.