معرفی جایگاه سری اکتاسی در محصولات اشنایدر الکتریک

معرفی جایگاه سری اکتاسی در محصولات اشنایدر الکتریک

متن فوق بازنویس قسمتی از سایت اشنایدر الکتریک می باشد:

اکتاسی رنج مدرن و فراگیر اشنایدر الکتریک برای کار در زمینه شبکه های ساخت یافته می باشد، این محصولات برای استفاده در سازمانهای بزرگ و دیتاسنتر ها پیشنهاد می گردد.

لوگوی اشنایدر اکتاسی

 

اکتاسی شامل بهترین محصولات از کارخانه هایی است که اشنایدر الکتریک در زمینه شبکه خریداری کرده. مهمترین محصولات از Lexcom – Infraplus – Clipsal Datacomms – Sarel – Himel معتبرترین کمپانی ها نظیر اشنایدرالکتریک برای پیشنهاد اول به پیمانکاران در سراسر دنیا سری اکتاسی را معرفی کرده و همه را به استفاده از این سری که گزینش شده بهترین ها می باشد تشویق می کند.

اکتاسی خود را یک اقیانوس آبی پر از ایده های جدید می داند و مشتری های خود را به ورود به این اقیانوس آبی دعوت میکند تا تهیه و استفاده محصولات را برای آنان آسان و لذت بخش کند.

ارائه محصولاتی نظیر پچ پنل های هوشمند تولید انواع کابل های 10G با پهنای باند متفاوت از رقبا، راهکار های مختلف در محصولات فیبرنوری و تولید محصولاتی با کیفیت و استقامت بالا همه برای راحتی و رضایت بیشتر مشتریان و راه اندازی سطوح جدید شبکه در مراکز داده و اتاق های کنفرانس می باشد.

مزایایی چون تکنولوژی جدید، ویژگی های فراتر از استاندارد، نصب سریع و آسان، دگرگونی در شیوه های متداول و … سری اکتاسی را منحصر به فرد می نماید.

اکتاسی آزمون ها و تست های اولیه را گذرانده و با کابل ها و تجهیزات متفاوت خود استاندارد های جدیدی را برای شما فراهم کرده است. به عنوان مثال:

  • پچ پنل های هوشمند برای مدیریت بهتر شبکه
  • تولید کابل های F2 برای ارسال اطلاعات با قابلیت اطمینان بیشتر
  • کانکتورهای S-one برای نصب سریع و بدون استفاده از ابزار
  • ارائه کابل های CL-MX برای بالابردن استانداردهای معمول شبکه جهت افزایش سرعت و پهنای باند
  • ارائه کابل های فیبرنوری با استاندارد های مختلف OM3, OM4, OS2

پیشنهاد اشنایدر الکتریک به شما استفاده از اکتاسی در دیتاسنتر ها، سازمان ها، بناهای تجاری و هتل ها میباشد.

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.