معرفی پچ پنل هوشمند اشنایدر اکتاسی

معرفی پچ پنل هوشمند اشنایدر اکتاسی

روشهای سنتی مدیریت شبکه تنها بخشی از نظم را در شبکه های ساخت یافته فراهم میکند امروزه فن آوری اطلاعات در سطح پیشرفته خود باید به سرعت پاسخگوی کاربران و مدیران شبکه باشد و در واقع به بخش حیاطی شرکت تبدیل شده است. گاهی قطع شدن یک پچ کورد در دیتا سنترها توسط اشخاص غیر متخصص میتواند مشکلات زیادی را برای شبکه ایجاد کند و عیب یابی این مسئله میتواند بسیار پیچیده و زمان بر باشد. 

patch cord dc

 

مدیریت لحظه به لحظه بر روی پچ پنل کمک شایانی در متمرکز سازی ایستگاه های کاری در شبکه خواهد کرد. گزارش گیری و مانیتور کردن تمامی کاربرانی که بر روی شبکه در حال فعالیت هستند و همچنین مدیریت سایت های دور که به راحتی در دسترس نیستند و ضبط تمامی اتفاقات و جابجایی پچ کورد ها بر روی پچ پنل مدیر شبکه را قادر میسازد تا به صورت آن لاین نظارت کاملی را بر روی پچ کورد های داخل رک داشته باشد.

یکی از بزرگترین چالش های روبرو در راه اندازی یک شبکه بزرگ و ساخت یافته و همچنین جابجایی های دفاتر مختلف کاربران در این شبکه هاست. این امر موجب میشود تا مدیر شبکه مجبور به ساختار سازی و نقشه کشی برای شبکه جدید باشد. و نیاز دارد تا همواره نقشه کابل کشی ساخت یافته و مستندات خود را به روز کند و از هزینه های جبران ناپذیر قطعی شبکه جلوگیری نماید.

راه حل جدید اکتاسی شامل پچ پنل های هوشمند کنترل شبکه و نرم افزار های تشخیص اتصال، راه حل قابل اعتمادی را برای مدیران شبکه در شناسایی نود ها و عیب یابی راحت آنها فراهم میکند. برتری سخت افزاری این راه حل، تشخیص و علامت گذاری از راه دور بر روی پچ پنل هوشمند است.

intelligent patch pannel

مزایای استفاده از پچ پنل های هوشمند:

tick2  کنترل 240 نود بر روی شبکه توسط یک کنترلر

tick2  پچ پنل هوشمند با قابلیت نمایش  5 رقم متفاوت توسط ال ای دی ها

tick2   قابلیت ارسال پیغام بر روی نرم افزار در صورت هرگونه تغییر بر روی پچ پنل

tick2  قابلیت نصب ساده و هماهنگی با کنترلر های مخصوص برای ورود به شبکه و کنترلر از راه دور

tick2   قابلیت نمایش جابجایی اضافه و یا عوض کردن پچ کوردها بر روی نرم افزار و گزارش گیری آن لاین

tick2   قابلیت جداسازی پورت ها توسط کد بندی با 6 رنگ مختلف و قابل نمایش بر روی پچ پنل هوشمند

tick2  قابلیت تغییر نام و رنگبندی پورت های پچ پنل توسط مدیر شبکه از هرکجا که به شبکه متصل است

برای اطلاعات بیشتر از این محصول با شرکت ایرسا نوین تماس بگیرید
بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.