گزارش همایش رسمی ایرسا نوین

گزارش همایش رسمی ایرسا نوین

سمینار یک روزه شرکت ایرسانوین 16 اذر ماه در سالن بسیار مجلل نرگس هتل سیمرغ تهران با حضور مدیران اشنایدر الکتریک و نمایندگان فروش و اغلب نمایندگاه کشوری و مدیران ارشد انفورماتیک شرکتهای بزرگ دولتی برگزار شد. در ابتدای سمینار آقای Jean-Baptiste Plagne (مدیر منطقه ای اشناییدر )، آقای Hany Edwar ( مدیر فروش منطقه )، آقای مهندس بهرام نظر زاده مدیر عامل و آقای مهندس ناصر نظری مدیرفروش ایران   سخنرانی کردند و سیاست های جدید، محصولات جدید و راهکارهای آینده فروش محصولات اشنایدر الکتریک Actassi وسایر سیاستهای فروش شرکت ایرسا نوین ( نماینده محصولات اشنایدر- Actassi -را معرفی و تشریح کردند.

 

 

 

 

در گفت و گوی اختصاصی که ماهنامه شبکه با مهندس ناصر نظری، مدیر بازاریابی و فروش ایرسا نوین داشت، وی یکی از اهداف این سمینار را معرفی محصولات جدید و تازه های مجموعه شرکتهای اشنایدر الکتریک (Actassi)که اخیرا توسط این شرکت ثبت اختراع گردیده است در دو بخش شبکه و محصولات الکتریکی عنوان کرده و اظهار داشت: «اشنایدر شرکتی فرانسوی و با قدمتی طولانی است که بیش از 170 کارخانه دارد که هر کارخانه یک سری محصولات با نام تجاری خاص تولید می کند که در نهایتاً همگی تحت نام اشنایدر الکتریک قرار می گیرند» به گفته ایشان، اشنایدر(Actassi) یکی از برندهای معتبر بازار تجهیزات پسیو شبکه در خارج از کشور است و سهم بسیار زیادی از بازار را در اختیار دارد.

 

 

 


در ایران نیز محصولات الکتریکی این شرکت از سالهای گذشته مورد استفاده قرار می گرفته اما محصولات شبکه (Actassi)آن با همت و تلاش ایرسانوین در حال رشد و شناخته شدن است و تا چند سال آینده حرفهای بیشتری از این برند در پروژه های شبکه خواهیم شنید. محصولات جدید کابل اشنایدربه نام(CLMX)، دی ماه وارد بازار ایران می شود. حرکت جدید این شرکت جمع آوری محصولات پسیو با نام های مختلف و عرضه آنها در یک گروه به نام Actassi است که این محصولات می توانند تمامی نیازهای مجریان وطراحان شبکه را برطرف کند. برخی از محصولات جدید اکتاسی شامل کابل و قطعات مسی LSZH, CLMX, Cat7A, , Cat6FTP, و پچ پنل های هوشمند است.

 

 

 


آقای مهندس نظری هدف دیگر سمینار«شبکه های نوین» را گردهمایی 52 نماینده کشوری و 17 نماینده تهران و هدفمندسازی سیاست های فروش و بازاریابی شرکت ایرسانوین و تعیین خط مشی ها و راهبردهای جدید شرکت برای سال 1392 عنوان کرده و در ادامه گفت: «در این سمینار بیشتر مدیران انفورماتیک بانک ها، مشاوران فناوری اطلاعات، مدیران شبکه سازمان های بزرگ دولتی و خصوصی و کارشناسان ارشد مرتبط با این حوزه حضور دارند تا با اطلاع از تازه های بازار شبکه و محصولات جدیدی که وارد این بازار می شوند، از نزدیک با محصولات شرکت اشنایدر (Actassi)آشنا شده و از نمایشگاه جانبی آن نیز بازدید کنند.»
مدیر فروش و بازاریابی ایرسا نوین نمایشگاه جانبی را مشتمل بر تازه ترین محصولات شبکه شرکت اشنایدر عنوان و اظهار کرد کابل های شبکه CLMX از جمله این محصولات جدید است که سرعت های ده گیگابیت بر ثانیه (10G) را پشتیبانی می کند.

 


در انتها به پنج نفر از نماینده گان  فعال این شرکت در استانهای کشوری به رسم یادگار تندیس تشکر و جایزه خاصی هدیه گردید.

 

 

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.