اجرای پروژه و نصب FTTH

اجرای پروژه و نصب FTTH

همانطور که می دانید به تازگی شبکه تلفنی مخابرات که به صورت سنتی تماما بر اساس کابل های مسی راه اندازی می شد به حد اشباع رسیده و در حال لبریز شدن است. خطوط مخابراتی و شبکه circuit switch آن دیگر توان پشتیبانی از این حجم درخواست اتصال با کابل های مسی را ندارد و بنابر این پاره ای جز مهاجرت به تکنولوژی جدید FTTH نمی باشد.

بدین دلایل و بر اساس نیاز بازار مخابرات تهران و شهرستان های بزرگ کشور تصمیم به عدم ارائه کابل های مسی به ساختمان های نوساز و در حال تحویل گرفته اند. لازم به ذکر است که مخابرات تنها در نزدیکی و در خارج از ساختمان یک کابل فیبر نوری را به صاحب ملک تحویل داده و از اجرای داخلی و نصب آن در داخل ساختمان سر باز می زند. بنابراین جهت راه اندازی و نصب سمت داخلی ساختمان در پروژه های FTTH شرکت ایرسا نوین با نیرو های متخصص در زمینه شبکه های پسیو کامپیوتری در خدمت شما عزیزان می باشد.

نصب و راه اندازی FTTH

شرکت ایرسانوین نماینده رسمی اشنایدر الکتریک فرانسه سالهاست که درزمینه شبکه های کامپیوتری مشغول فعالیت است و در این راستا صدها پروژه را مستقیما توسط بخش طراحی و اجرای خود و یا از طریق نمایندگان معتبر خود به انجام رسانده است. در سالهای اخیر که سمت و سوی بازار مخابرات ایران به آهستگی به سمت فناوری فیبر تا منازل (FTTH) متمایل شده است با توجه به نیاز کشور و در پاسخگویی به این نیاز این فناوری را برای کشورمان ارمغان آورده ایم و سعی کردیم تا تجهیزات لازم را در اختیار داشته باشیم و به بسته محصولات خود اضافه نماییم. 

همچنین شرکت ایرسا نوین آمادگی دارد با پرسنلی مجرب و متخصص در زمینه راه اندازی و نصب پروژه های FTTH برای داخل ساختمان ها و مجتمع های بزرگ با کارفرمایان و مجریان پروژه های ساختمانی همکاری نموده و دسترسی اینترنت و همچنین خطوط تلفن که بر روی FTTH راه اندازی می شوند را فراهم، نصب و تحویل نماید.

 

بدون دیدگاه

با عرض پوزش، فرم نظر در این زمان بسته است.